Heel herkenbaar voor onze klanten
"Wil je een mailing die écht goed geschreven is? Dan moet je bij Schrijf.be zijn." Die boodschap kreeg Anja Roman, zaakvoerder van Ecotrust.
“We nodigden een aantal reclamekantoren uit om een offerte te maken voor onze communicatiecampagne. Een van hen werkte dan al regelmatig met Schrijf.be samen. En hij wond er geen doekjes om: ‘Wil je een mailing die écht goed geschreven is? Dan moet je bij Schrijf.be zijn.’ Een gouden tip, zo bleek achteraf.”
Super, cool, gaaf!
Anja windt er op haar beurt geen doekjes om: ze is meer dan tevreden. “Super, cool, gaaf … Dat vond ik al van de eerste tekst die de copywriter voorstelde. Wat we zelf schrijven, is altijd te langdradig – op het randje van saai. Maar de tekst van Schrijf.be spreekt meteen aan, en is heel herkenbaar voor onze klanten. Of zoals wij dat hier zeggen: je moet er maar opkomen!"
Tempo zonder poespas
"Onze verwachtingen? Eerlijk gezegd, we hadden er ... geen. Die man van dat reclamekantoor was heel enthousiast over jullie kwaliteit – dat is waar. Toch dacht ik: eerst zien, en dan geloven. Logisch, hé!?
Maar al bij het eerste contact was ik gerustgesteld. Alles bij Schrijf.be ademt professionalisme uit: de administratieve opvolging, de voorstellingsbrochure, de offerte. En ook daarna verloopt alles pico bello, zonder poespas, en in tempo."
Tweede opdracht? Kort en krachtig!
Intussen plaatste Ecotrust een tweede opdracht bij Schrijf.be. Anja: "Met deze e-mailing wilden we vijf vliegen in één klap slaan. De belangrijkste doelstelling bleef de klantenwerving voor onze droogijsstraler. Het heuglijke nieuws? Ecotrust bestaat twintig jaar. We hadden ook een verhuis te melden. Onze website was vernieuwd. En we stonden op de Maintenance-beurs – de gratis kaarten lagen al klaar.
Toch maakte onze copywriter er een korte, krachtige e-mailing van. Met een perfecte onderwerpregel. Zo wordt onze e-mailing niet meteen als spam in de vuilnisbak geklasseerd."